ח"כ דני דנון הודיע על התמודדות לראשות הליכוד

    גואל ועקנין No Comments on ח"כ דני דנון הודיע על התמודדות לראשות הליכוד
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון הכריז היום (שני) על התמודדות לראשות תנועת הליכוד. דנון אמר כי "נתניהו אתה מזמן לא בדרך הליכוד. אני פה להשיב את התנועה לדרכה ההיסטורית".

    לאחר נסיעה עם תושבי ירושלים ופעילים מתנועת הליכוד ברכבת הקלה ערך יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון מסיבת עיתונאים בה הצהיר על כוונתו להתמודד על ראשות תנועת הליכוד: "אני פה להחזיר את הדרך. יו"ר הליכוד אתה מזמן לא בדרך הליכוד ואני פה להשיב את הדרך ואת תנועת הליכוד למסלול".

    "התנועה הפכה למפלגת שלטון כי כל השנים ידעה להניף שני דגלים: בטחוני-מדיני וחברתי-כלכלי". ח"כ דנון המשיך ואמר כי: "נתניהו מוותיקי ראשי הממשלה של מדינת ישראל אבל לצערי הוא איבד דרך".

    ח"כ דנון הדגים את אבדן הדרך של ראש הממשלה ואמר: "הקפיא בניה מה שממשלות שמאל לא עשו, שחרר עשרות מחבלים עם דם על הידיים, הסכים להפסקת אש שהמנהרות בערו מתחת לפני האדמה. עצר את צה"ל מלהשמיד את החמאס. מתעלם מיוקר המחייה, הפנה עורף לבני ברית פוליטיים- החרדים, והתחבר עם השמאל.

    "אנחנו הליכודניקים שלחנו אותו לדרך הליכוד ומאתנו הוא התנתק. אני פה לומר: חייבים לחזור לדרך הליכוד. זו הסיבה שהחלטתי להתמודד. אני משחר נעורי בליכוד,  אני נאמן לדרך וציפיתי שמנהיג התנועה יהיה נאמן גם הוא- ולא כך הדברים".

    ח"כ דנון סיכם את דבריו כי: "ראש הממשלה משמיע קולות ימניים בימים האחרונים. חבריי זה זיוף. זה חיפוש אחר קולות ולא אחרי דרך".



    0 תגובות